Légy szabad, éld az álmaidat!

"Az ember szabadnak született;
és mindenütt láncok kötik.
Van, aki mások urának képzeli magát,
mégis inkább rabszolga, mint azok."
Jean Jacques Rousseau

2007. december 2., vasárnap

Álmodj nagyot!

Neked ajánlom gondolataimat; akinek álmai vannak, aki még nem tudja hogyan lehetne azokat megélni!
Közel két éve úgy hozta a SORS(?!), hogy el kellett hagynom a biztosnak hitt jövedelemforrásom, s elgondolkodtam, hogyan tovább?! Hirtelen azzal szembesültem, hogy nincs is semmim közel 7 év megfeszített munka után!
Míg hajtottam, zombiként valaki más álmáért dolgoztam, észre sem vettem, hogy az idő elmegy, a szeretteim nem látnak, a keresetemből gyarapodni nem tudok; az álmaim elérhetetlennek tűntek. Tudtam, hogy nem egy másik munkahely megszerzése a célom!
Szabadságra vágytam, más dolgom épp nem akadt, mint megvalósítani önmagam!
Álmodtam egy nagyot és azért dolgoztam, hogy élhessem az álmaimat!
A szabadság a legcsodálatosabb érzés és a legdrágább kincs!
Kövesd bejegyzéseim, tudd meg hogyan teremtheted meg a feltételeit és a megfelelő körülményeit
kevesebb mint 1 év alatt annak, hogy Te is az álmaidat élhesd!
Vannak már álmaid, céljaid? Készen állsz "megfizetni" a szabadság árát?!

Álmodj nagyot!

Oszd meg velem céljaid, segítek elérni azokat!
Éld az álmaidat; Élj szabadon!

1 megjegyzés:

Vedres Kata írta...

Üdvözöllek SzabadEmber!
Gratulálok döntésedhez és szerencsésnek mondhatod magad, hiszen csak 7 év ment veszendőbe az aktiv életedből. A "mókuskerékből" kiszállni véleményem szerint néha sokkal nehezebb döntés, mint benne maradni. Sajnos sokunknak még, vagy inkább már, fogalma sincs arról, mit is gondolhatna a szabadságról, hogyan is élhetne szabad életet. Vagy csak egyszerűen a bátorság és a példa, amit követhetne, hiányzik. wwww.merjvaltani.blogspot.com

Kiváncsian várom további irásaidat és kivánom, hogy példa értékű legyen az életed!
Sok sikert ehhez!
Kata